Płać tylko za efekt.
Context.ad rozlicza kampanie reklamowe w modelu efektywnościowym CPC. Klient wie, za co płaci, czyli za konkretne przekierowanie użytkownika na stronę docelową.
Wysokość stawki CPC uzależniona jest od wyboru formy reklamowej użytej w kampanii oraz liczby zakupionych efektów – kliknięć, a także tematyki witryn, na których reklama będzie emitowana.
Context.ad oferuje precyzyjne i efektywne dotarcie do potencjalnych klientów Twojej firmy. Za pomocą słów kluczowych oraz fraz, reklama dobierana jest kontekstowo do treści artykułów poszczególnych stron www.
Gwarantujemy dotarcie do wybranych witryn Premium, podzielonych na kategorie tematyczne obejmujące różnorodnością każdy segment rynku.
Proponujemy możliwość selektywnego wyboru witryn w poszczególnych kategoriach, aby dokładnie dopasować kontent reklamy do otoczenia i kontekstu strony, na jakiej reklama będzie emitowana.
Po zakończeniu kampanii, a także w trakcie jej trwania, dajemy możliwość uzyskania pełnych statystyk z przeprowadzonych działań.
Reklamodawca otrzymuje dostęp do statystyk, które poza standardowymi danymi, takimi jak liczba kliknięć, liczba odsłon, CTR i koszt, dają możliwość dokładnego sprawdzenia dzień po dniu, gdzie dokładnie kampania była emitowana i ile akcji zostało wykonanych na konkretnej witrynie.
Stworzenie takiego kompleksowego raportu z kampanii daje klientowi pewność, że jego pieniądze zostały wydane w prawidłowy sposób, zgodnie z zleceniem.
System gwarantuje szczelność i emisję wyłącznie w zaplanowanych wcześniej miejscach.
Umów spotkanie